سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] حکمت را هر جا باشد فراگیر که حکمت گاه در سینه منافق بود پس در سینه‏اش بجنبد تا برون شود و با همسانهاى خود در سینه مؤمن بیارمد . [نهج البلاغه]
دختره اتیش پاره - غم قطره
  • پست الکترونیک
  • این منم
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آیدی من
  • شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    اتیش زذی به جونم میدونی باهات میمونم

    از عشق دیدن تو شب تا سحر میخونم

    دستو بده به دستم میخام باهات برقصم

    بذار همه بدونن من عاشق تو هستم من عاشق تو هستم

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

     

    از اون روز که تورو توو کوچه دیدم توی خوابم کسی جز تو ندیدم

    روزا از پنجره نگام به راته شبا توو گوش من فقط صداته

    بیا یار خوشگلم نگار نازم میخام عاشق بشم دلمو ببازم

    اگه یه روزی بیاد که بی تو باشم دلم میخاد توو این دنیا نباشم

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    یه بوسه از لب تو امشب چه حالی داره

     دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

     دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    هر جا منو میبینی زلفاتو افشون میکنی

    با عشوه و ناز ادا دلمو پریشون میکنی

    چشمای تو چه نازه نگات برام یه رازه

    هر کی تورو میبینه دلشو بهت میبازه

    شب شده پر ستاره چشمک زدم دوباره

    میام باهات میرقصم دوسم داری؟؟؟؟ ارههههه

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

    شب شده پر ستاره چشمک بزن دوباره

    بیا با هم برقصیم دختره اتیش پاره دختره اتیش پاره

     



    *مرد تنها* ::: جمعه 88/5/9::: ساعت 1:4 صبح
    یادگاری :


    همه ی دل نوشته هام

    >> گردشهای دوستان <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :35659

    >>اوقات شرعی <<

    >> چی بگم؟<<
    دختره اتیش پاره - غم قطره
    *مرد تنها*
    عاشق شدن برای تو بیهوده بود هوس بود/ برای تو عمر وفا کوتاه تر از نفس بود/ میونه عشقای خدا عشق تو شد نصیبم/ مگر گناه من چی بود که دادی تو فریبم/ تو که رفتی ولی عشق میمونه/ نفسم اسم تورو میخونه/ عشق تو توی رگام میجوشه/ دل من قدر تورو میدونه/

    >> دوستان http://ghamghatre.mihanblog.com <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    دختره اتیش پاره - غم قطره

    >>عاشقان غم قطره http://ghamghatre.mihanblog.com<<

    >>روزنامه ی غم قطره<<
     

    >><<