سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تبادل - غم قطره
  • پست الکترونیک
  • این منم
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آیدی من
  • سلامی دوباره

    کسانی که مایل به تبادل لینک هستن همین جا اظهار میدارم که تمایل به تبادل دارم و فقط اعلام آمادگی کنن و بگن با چه عنوانی لینکشون کنم  ممنون از بازدیدتون

    راستی منو با عنوانه   غم قطره **مرد تنها**    لینک کنید

    همیشه رضا باشید



    *مرد تنها* ::: پنج شنبه 88/5/1::: ساعت 6:17 عصر
    یادگاری :


    همه ی دل نوشته هام

    >> گردشهای دوستان <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :35623

    >>اوقات شرعی <<

    >> چی بگم؟<<
    تبادل - غم قطره
    *مرد تنها*
    عاشق شدن برای تو بیهوده بود هوس بود/ برای تو عمر وفا کوتاه تر از نفس بود/ میونه عشقای خدا عشق تو شد نصیبم/ مگر گناه من چی بود که دادی تو فریبم/ تو که رفتی ولی عشق میمونه/ نفسم اسم تورو میخونه/ عشق تو توی رگام میجوشه/ دل من قدر تورو میدونه/

    >> دوستان http://ghamghatre.mihanblog.com <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تبادل - غم قطره

    >>عاشقان غم قطره http://ghamghatre.mihanblog.com<<

    >>روزنامه ی غم قطره<<
     

    >><<