سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] رشک بردن دوست از خالص نبودن دوستى اوست . [نهج البلاغه]
به کسی نگو - غم قطره
  • پست الکترونیک
  • این منم
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • آیدی من
  • به کسی نگو که دیشب خواب تورو میدیدم

    تورو مثل ستاره از آسمون میچیدم

    به کسی نگو که گفتم عاشق و دیوونتم

    نذار کسی بدونه هر شب در خونتم

    یکی یه دونه گل گلخونه  کوچه به کوچه خونه به خونه

    یکی یه دونه گل گلخونه نذاری کسی بدونه

     

    حرفی اگه شنیدی به روی خودت نیاری

    نذاری کسی بدونهبا من چه رازی داری

    به جز همون خدایی که یار عاشقونه

    راز منو نمیخام کسه دیگه بدونه

    همسایه ها خبر نشن مایه ی درد سر نشن

    آرزوهای من و تو یکی یکی بی ثمر نشن

    یکی یه دونه گل گلخونه  کوچه به کوچه خونه به خونه

    یکی یه دونه گل گلخونه نذاری کسی بدونه

     

    به کسی نگو که دیروز با هم قرار گذاشتیم

    رو تک درخت کوچه اسممونو نوشتیم

    بچه های محله نگیرن سر راتو

    به گوش تو نخونن حرفای دلخاهتو

    یکی یه دونه گل گلخونه  کوچه به کوچه خونه به خونه

    یکی یه دونه گل گلخونه نذاری کسی بدونه

    حرفی اگه شنیدی به روی خودت نیاری

    نذاری کسی بدونهبا من چه رازی داری

    به جز همون خدایی که یار عاشقونه

    راز منو نمیخام کسه دیگه بدونه

    همسایه ها خبر نشن مایه ی درد سر نشن

    آرزوهای من و تو یکی یکی بی ثمر نشن

    یکی یه دونه گل گلخونه  کوچه به کوچه خونه به خونه

    یکی یه دونه گل گلخونه نذاری کسی بدونه

     



    *مرد تنها* ::: سه شنبه 88/5/6::: ساعت 2:56 صبح
    یادگاری :


    همه ی دل نوشته هام

    >> گردشهای دوستان <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 12
    کل بازدید :35497

    >>اوقات شرعی <<

    >> چی بگم؟<<
    به کسی نگو - غم قطره
    *مرد تنها*
    عاشق شدن برای تو بیهوده بود هوس بود/ برای تو عمر وفا کوتاه تر از نفس بود/ میونه عشقای خدا عشق تو شد نصیبم/ مگر گناه من چی بود که دادی تو فریبم/ تو که رفتی ولی عشق میمونه/ نفسم اسم تورو میخونه/ عشق تو توی رگام میجوشه/ دل من قدر تورو میدونه/

    >> دوستان http://ghamghatre.mihanblog.com <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    به کسی نگو - غم قطره

    >>عاشقان غم قطره http://ghamghatre.mihanblog.com<<

    >>روزنامه ی غم قطره<<
     

    >><<